Конференции и Събития

Хотел Маринела София предлага най-добрите възможности за провеждане на мероприятия в страната, включващи подходящо място, техническо оборудване и поддръжка, както и координатор "Мероприятия", който ще бъде с Вас от началото до края на събитието. Коктейли, срещи, тематични пътувания, представяния на продукти, конгреси, модни ревюта – в хотел Маринела София всяко мероприятие се превръща в събитие на годината!

  • 2696 кв.м Общо закрити пространства за срещи, конгреси, изложения и конферентни пространства
  • 1800 кв.м Открито пространство за събития и изложения
  • 11 BREAKOUT ЗАЛИ - част от който са с дневна светлина
  • Конферентна и банкетна зала на 19 етаж с уникална панорамна гледка
  • Без стълбове и колони в залите
  • Разположен на приземният етаж конферентен център с отделен вход
  • Японска градина, идеална за уелкъм дринк, коктейл или парти на открито
  • Специалист организатор събития
  • Аудио-визуална техника и техническа подръжка
  • WLAN в общи зони и зали
  • Бизнес център
  • Разнообразни менюта за кафе паузи, обяд, бизнес закуска, вечеря или коктейл

Сватби и банкетни събития

Открийте неограничените възможност на Хотел Маринела София за организиране на събития – от бизнес зали за срещи и конференции и приказни сватби до големи социални събития с изискан стил. Бизнес вечери, корпоративни партита, сватби, рождени дни и други - Хотел Маринела са лидери в организирането на луксозни и грандиозни събития.

  • 1100 кв.м е пространството на най-голямата ни банкетна зала
  • 700 госта е капацитета на най-голямата ни банкетна зала
  • Конферентна и банкетна зала на 19 етаж с уникална панорамна гледка
  • Без стълбове и колони в залите
  • Разположен на приземният етаж конферентен център с отделен вход
  • Японска градина, идеална за уелкъм дринк, коктейл или парти на открито
  • Специалист организатор събития
  • Аудио-визуална техника и техническа подръжка
  • Декорация
  • Разнообразни менюта и пакети за вечери, партита, сватби и балове.

Exhibition Forum Events - EFE

С капацитет от 1500 души, обучен професионален екип, разнообразна кухня и перфектна организация, зала „ЕФЕ“ гарантира перфектното организиране и провеждане на вашите най-важни бизнес, корпоративни и семейни събития.

Декорация

Блясък и стил към вашето събитие

Сценични конструкции

Изграждане

Разнообразна кухня

от всички краища на света

Шоу-програми

и мултимедийни ефекти

3D mapping

Създайте една напълно различна атмосфера за вашите гости

Техника

Аудио-визуална и светлинна

Капацитети и размери

Зали Размери м2 В/Д/Ш/ м Дневна светлина Театър Класна стая П-Образно Банкет Коктейл Кабаре Заседателна зала Кух Квадрат Галерия & Работна среща Концерт
ЕФЕ (ЕФЕ I + II) 1100 7.13/39.05/26.80 Не 950 500 140 600 900 480 - 170 500 1000
ЕФЕ I 645 Не 550 300 80 360 550 200 - 100 300 700
ЕФЕII 455 Не 400 200 60 200 350 160 - 70 200 300
ЕФЕ Air 1800 Не - - - - 2000 - - - - -
София Гранд (София I+II+III) 775 5/37.45/20.70 Не 700 300 - 500 1200 - - - - -
София I 230 5/10.05/20.70 Не 200 130 60 160 200 - 70 - - -
София II 319 5/15.30/20.70 Не 300 200 90 180 250 - 50 - - -
София III 227 5/11/10/20.70 Не 200 130 60 160 200 - 70 - - -
Силует 187 2/12/16 Да 100 60 50 90 100 - 40 - - -
Киото 150 3.30/13.80/10.85 Не 100 70 40 60 100 - 40 - - -
Витоша 145 3.50/13/40/10.80 Не 80 60 40 60 100 - 40 - - -
Варна 54 2.60/9.30/5.80 Да - - - - - - 19 - - -
Пловдив 43 2.60/9.40/4.60 Да - - - - - - 13 - - -
Мадара 79 2.60/9.16/9.16 Да 60 40 20 50 50 - 30 - - -
Елена 57 2.60/9.60/6.00 Да 50 30 20 30 40 - 20 - - -
Велико Търново 43 2.60/9.50/4.45 Да 30 20 16 - - - 15 - - -
НАГОРЕ
X