Monday, 19 December 2016 / Published in Новини Хотел Маринела

Днес в предаването “Денят започва” гостува световноизвестния архитект Акира Кумазава.

В началото на новата година започва реновирането на хотелската част, като новият дизайн на стаите ще бъде в синхрон с японският минимализъм и внимание към детайла.

Архитект Акира Кумазава е впечатлен от интериорния идеен проект за реновиране на хотелските стаи, дело на г-жа Маринела Арабаджиева и го определи като “впечатляващ и уникален, комбиниращ отлично традиционното с модерното изкуство”.

Какво още разказа той за промените в хотел “Маринела” и предстоящата съвместна работа с хотела може да видите тук.

Г-н Николов, каква година отчита “Виктория Груп”?

„Виктория Груп” е най-големият хотелски оператор в България, който менажира 14 хотела и 520 ваканционни вили. Общият леглови капацитет  на холдинга надхвърля 15 000 легла, единствено и само в звездови категории 4 и 5 звезди. 2016 година бе изключително силна и успешна за групата, както и за туристическият бранш като цяло.

Геополитическата обстановка в няколко държави, които са преки конкуренти на България като туристическа дестинация, оказа своето влияние и това помогна на бранша за силния летен туристически сезон.

Ако трябва да определя с две думи 2016 година, бих я нарекъл „годината на служителите”. Тази година ние поставихме много голям фокус върху служителите в туристическия бизнес.

 

Прочетете цялото интервю в economic.bg, като използвате бутона в дясно.

Saturday, 17 December 2016 / Published in Новини Хотел Маринела

Изпълнителният директор на японското архитектурно бюро  Kisho Kurokawa Architect & Associates, което участва в изграждането на хотел “Витоша Ню Отани” през  1974-1979 г., Акира Кумазава разгледа хотел ”Marinela” и даде висока оценка  за посоката на развитие на хотела и неговата архитектурна стойност. Според него философията на проектиране вложена от световноизвестният архитект Кишо Курокава е напълно запазена към днешна дата. С оглед на времето промените които предстоят са неизбежни и те ще бъдат изцяло съобразени с идеите на японското архитектурно дружество.

В началото на новата година започва реновирането на хотелската част, като новият дизайн на стаите ще бъде в синхрон с японският минимализъм и внимание към детайла. Изчистена визия, естествени материали и интериор създаващ усещане за уют, топлина и комфорт ще са основните аспекти в новата визия.

Архитект Акира Кумазава беше изключително впечатлен от интериорния идеен проект за реновиране на хотелските стаи, дело на г-жа Маринела Арабаджиева и го определи като “впечатляващ и уникален, комбиниращ отлично традиционното с модерното изкуство”.

Хотел ”Marinela” успешно е съхранил линията на японската архитектура заложена в построяването на хотела, авторските права принадлежат изцяло на архитектурното бюро „Kisho Kurokawa Architect & Associates” и в лицето на неговия изпълнителен директор Акира Кумазава  определи хотела като място, което продължава да напомня за добрите традиционни отношения между страната на изгряващото слънце Япония и България.

Архитект Кумазава и мендижмънта на хотел “Marinela” проведоха работна среща в японското посолство с втория секретар по икономическите въпроси г-н Хитоши Хатта и г-н Сусуму Уеда. На нея бяха обсъдени бъдещи бизнес проекти и съвместни културни инициативи.

 

Thursday, 17 November 2016 / Published in Новини Хотел Маринела

Под мотото “Нека заедно продължим традицията!”, AGRESSIA събра приятели, клиенти и почитатели на марката, по повод откриването на най-новия си магазин в х-л “Маринела “.

Традицията представлява онези ценности, умения и практики, които отразяват същността на обществото и които то съхранява във времето, предавайки от поколение на поколение.

През 1989 година с много амбиция и две скромни помещения, с персонал едва от десет човека, Александър и Мария Антови полагат основите на бъдещия гигант AGRESSIA. Днес, AGRESSIA заема почетно място сред световно известните майстори в ушиването по мярка и традиционната италианска технология. Голямото производство и сплотения колектив са вече факт.

AGRESSIA се свързва, както с безупречния си стил за съвременния мъж, класа и качество за бизнесмените, така и с истинското значение на думата лукс, създаден от висококачествени материали и с перфектна изработка.

За да продължат традицията заедно, гостите отдадоха почит на създателя на AGRESSIA – господин Александър Антов! Той ще остане завинаги в сърцата ни!

Водещ бе Иван Динев, а думите му развълнуваха дълбоко хората.

Популярни лица от светския елит, бизнесмени, бизнес дами, политици и хора на изкуството, уважиха с присъствието си и лично подкрепиха фирмата. Модната марка представи дефиле с най-новите модели на световните брандове TOMBOLINI и La Martina, на които е вносител и дизайнерските си предложения за ушиване по мярка, съобразени с последните тенденции в материите и кройките. Събитието премина под формата на стилен и елегантен коктейл, декориран с бели орхидеи – символ на естетиката.

Бъдещето има древни корени и AGRESSIA гради своето бъдеще върху силно минало, с подкрепата на стари и нови приятели!

 

ЗА КОЛЕКЦИЯТА:

На ревюто бе представена отбрана част от колекция есен-зима 2016/2017 година, включваща: аржентинската марка La Martina  – цветове и настроение, елегантен пуловер и яке от плетиво, най-актуалното в момента зелено, в комбинация с папийонка; италианския бранд TOMBOLINI – водещ в европейски и световен мащаб с технологията на изработка Zero Gravity. Дрехи, изработени само от плат без допълнителни материали, носещи невероятно удоволствие и лекота. Две в едно – бизнес и пътуване, съчетава серията ВВ на TOMBOLINI. Създадена, за да улесни всеки работещ и пътуващ мъж, с изработените ризи, сака и панталони от немачкаеми и антибактериални материи; AGRESSIA – стил, класа и елегантност, събрани в костюм, ушит по мярка, специално за клиента, съобразен с последните модни тенденции и личните му предпочитания. За всички господа и ценители на лукса, AGRESSIA е вносител на тъкани от най-добрите в този бранш: Loro Piana, Scabal, Ermenegildo Zegna, Dormeuil, Cerruti, Albini, Thomas Mason,  и други.

TOP