fbpx

Зала ЕФЕ Хотел Маринела Събития
без граници
Включително и EFE, един от най-големите конферентни центрове в България! Над 20 конферентни зали в България

Зали за събития

Хотел Маринела София

Хотел Маринела София предлага най-добрите възможности за провеждане на мероприятия в страната, включващи подходящо място, техническо оборудване и поддръжка, както и координатор "Мероприятия", който ще бъде с Вас от началото до края на събитието. Коктейли, срещи, тематични пътувания, представяния на продукти, конгреси, модни ревюта – в хотел Маринела София всяко мероприятие се превръща в събитие на годината!

Защо да изберете Хотел Маринела София за вашето събитие

2696 кв.м

Общо закрити пространства за срещи, конгреси, изложения и конферентни пространства

1800 кв.м

Открито пространство за събития и изложения

1100 кв.м

е пространството на най-голямата ни банкетна зала

700 госта

е капацитета на най-голямата ни банкетна зала

11 BREAKOUT ЗАЛИ

част от който са с дневна светлина

Зала на 19 етаж

Конферентна и банкетна зала на 19 етаж с уникална панорамна гледка

Открито пространство

Без стълбове и колони в залите

Конферентен център

Разположен на приземният етаж конферентен център с отделен вход

Японска градина

Японска градина, идеална за уелкъм дринк, коктейл или парти на открито

Организатор събития

Специалист организатор събития които да ви съдейства през цялото време

Техническо оборудване

Аудио-визуална техника и техническа поддръжка

Кетъринг

Разнообразен и модерен кетъринг и менюта, приготвени от главният ни готвач Андрей Стоилов и неговия екип

Колко зали предлага Хотел Маринела и с какви размери и капацитети

Хотел Маринела София разполага с общо 13 зали за конференции, събития и банкети. Залите са с различна големина от 43 до 1100 кв.м, което ги прави подходящи за всякакъв тип събития.
Залите са с капацитет от 15 до 1000 души във зависимост от типа подреждане - театрално, класна стая, п-образно или банкетно. Част от по-малките зали разполагат и с дневна светлина, включително и зала Силует, която се намира на последния етаж на хотела и предлага уникална панорамна гледка към София и Витоша.

ЗАЛИРАМЕРИ
м2
В/Д/Ш
м
ДНЕВНА СВЕТЛИНАТЕАТЪРКЛАСНА СТАЯП-ОБРАЗНОБАНКЕТКОКТЕЙЛКАБАРЕЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛАКУХ КВАДРАТГАЛЕРИЯ & РАБОТНА СРЕЩАКОНЦЕРТ
ЕФЕ (ЕФЕ I + II)11007.13 / 39.05 / 26.80 Не950500140600900480-1705001000
ЕФЕ I 645Не55030080360550200-100300700
ЕФЕ II455Не40020060200350160-70200300
ЕФЕ Air 1800Не----2000-----
София Гранд (София I+II+III) 7755 /37.45 /20.70 Не700300-5001200-----
София I2305 /10.05 / 20.70 Не20013060160200-70---
София II 3195 /15.30 /20.70 Не30020090180250-50---
София III2275 /11 / 10 /20.70 Не20013060160200-70---
Силует1872 / 12 /16 Да100605090100-40---
Киото1503.30 / 13.80 / 10.85 Не100704060100-40
Витоша1453.50/13/40/10.80 Не80604060100-40---
Варна542.60 /9.30 /5.80 Да------19---
Пловдив432.60/9.40/4.60 Да------13---
Мадара792.60/9.16/9.16 Да6040205050-30---
Елена572.60/9.60/6.00 Да5030203040-20---
Велико Търново 432.60/9.60/6.00 Да302016---15---

Конферентни пакети

Конферентните пакети на хотел Маринела включват всички необходими компоненти за безупречна организация на Вашето корпоративно събитие.
Представляват цялостно стандартизирано решение с впечатляващи възможности за персонализиране на услугата на цена от 27 EUR на човек:

  • Наем зала
  • Техническо оборудване
  • Кафе паузи
  • Обяд
  • Освежаващи напитки
  • Канцеларски материали
  • Интернет

Галерия

Роял Касъл Елените

Хотел Роял Касъл Дизайн & СПА е подходящ за организиране на конферентни и банкетни събития. Локацията на хотела и уникалният му дизайн, позволяват да съчетаете бизнеса с удоволствието.
Хотела предлага голямо разнообразие от различни кетъринг варианти за вашето събитие, като кафе паузи, бизнес закуски, работни обяди, коктейлни хапки и много други. Mоже да предложи разнообразни варианти, които да отговарят на вашите изисквания и бюджет.
На разположение е и техническо оборудване ( мултимедия, екран, озвучаване), като бихме могли да ви съдействаме с осигуряването на всякакъв вид допълнителна техника за вашето събитие.

Защо да изберете хотел Роял Касъл Дизай & СПА за вашето събитие

556 кв.м

Общо закрити пространства за срещи, конгреси и конферентни събития

346 кв.м

е пространството на най-голямата зала

1100 госта

е капацитета на най-голямата банкетна зала

4 BREAKOUT зали

подходящи за по-малки срещи

Открити пространства

наличие на голям брой открити пространства, подходящи за коктейл или уелкъм дринк с гледка към басейна или морето

Открито пространство

Без стълбове и колони в залите

Организатор събития

Специалист организатор събития които да ви съдейства през цялото време

Техническо оборудване

Аудио-визуална техника и техническа поддръжка

Кетъринг

Разнообразен и модерен кетъринг и менюта за кафе пауза, обяд или вечеря

Колко зали предлага хотел Роял Касъл и с какви размери и капацитети

Хотел Роял Касъл Дизайн & СПА разполага с една голяма конферентна зала, подходяща за събития с различен капацитет и подреждания. Има възможност за конвентиране в три по-малки зали, което ни позволява в рамките на едно събитие да Ви предоставим различни зали според дневния ред и програма. На разположение е и малка зала, подходяща за организирането на бизнес среща.

ЗАЛИРАМЕРИ
м2
В/Д/Ш
м
ДНЕВНА СВЕТЛИНАТЕАТЪРКЛАСНА СТАЯП-ОБРАЗНОБАНКЕТКОКТЕЙЛЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА
Галакси (Юпитер, Сатурн, Венера) 3466/27/13 Не300240140200330165
Юпитер946/7/13 Не906534-10045
Сатурн1576/12/13 Не1208055-13065
Венера946/7/13 Не906534-10045
Президент285/7/4 Не2016---14
Бродуей ( част от комплекс Елените) 182N/A/13.80/10.80 Не------

Галерия

Хотел Марица

Хотела разполага с общо три конферентни зали с различен капацитет, което ги прави подходящи за организирането на конгреси, събития и семинарии или малки бизнес срещи. Всички зали са оборудвани с озвучителна уредба, екран, проектор, флипчарт, катедра, телевизор и видео.

Защо да изберете хотел Марица за вашето събитие

365 кв.м

Общо конферентно пространство

153 кв.м

е размера на най-голямата ни зала

110 госта

е капацитета на най-голямата ни банкетна зала / ресторант

2 BREAKOUT зали

подходящи за по-малки срещи

Организатор събития

Специалист организатор събития които да ви съдейства през цялото време

Техническо оборудване

Аудио-визуална техника и техническа поддръжка

Кетъринг

Разнообразен и модерен кетъринг и менюта, за кафе паузи, обед и вечеря

Добра локация

В близост до международния панаир и Стария град

Колко зали предлага хотел Марица и с какви размери и капацитети

Хотел Марица разполага с общо три зали за събития с размер от 63 до 154 кв.м. Капацитета на залите е от 25 до 150 души в зависимост от подреждането, като повечето разполагат с дневна светлина.
Хотела предлага и два ресторанта, подходящи за банкетни събития и празненства.

ЗАЛИРАМЕРИ
м2
В/Д/Ш
м
ДНЕВНА СВЕТЛИНАТЕАТЪРКЛАСНА СТАЯП-ОБРАЗНОБАНКЕТЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА
Марица1473.50 / 21 /7 Не150805011056
Пловдив1543.50/14/11 Да12060358040
Хебър643.50/9/7 Да--25-30

Хотел Пампорово

Хотел Пампорово разполага с конферентна зала с капацитет 100 човека, което го прави идеалното място за организиране на корпоративни събития, семинари, конференции и бизнес срещи в комбинация със зимни спортове и СПА.

Защо да изберете хотел Пампорово за вашето събитие

165 кв.м

Общо закрити пространства за срещи и конферентни събития

100 госта

капацитет на залата

Дневна светлина

наличие на естествена светлина в залата

Техника

Аудио-визуална техника и техническа поддръжка

Кетъринг

Разнообразен и модерен кетъринг и менюта за кафе пауза, обяд или вечеря

Колко зали предлага хотел Пампорово и с какви размери и капацитети

ЗАЛИРАМЕРИ
м2
В/Д/Ш
м
ДНЕВНА СВЕТЛИНАТЕАТЪРКЛАСНА СТАЯП-ОБРАЗНОБАНКЕТЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА
Пампорово165N/A/16.5/9.85 Да100100---

Галерия

Изпрати запитване

*С изпращането на настоящата форма, вие се съгласявате с Политиката за поверителност на Хотел Роял Касъл Дизайн СПА
*Ако имат въпроси относно нашата Политика за поверителност или желаете да отправите искане и да упражните права по отношение на Вашите лични данни, моля да се свържете с нашето длъжностното лице по защитата на данните на e-mail: dpo.tourist@victoriagroup.bg

НАГОРЕ
X