Интервю със Светослав Георгиев директор “Маркетинг и развитие” на “Виктория груп”:
– Г-н Георгиев, какви опции за бизнес семинари и срещи предлагат хотелите от групата на “Виктория груп”?
– Ще започна с най-известния ни хотел „Маринела“ в столицата, това е най-големият конгресен център, който разполага с прилежаща леглова база. Хотелите в София, особенно тези, които чрез франчайз носят международна марка, се целят главно в бизнес клиентите, а в останалите ниши не се позиционират достатъчно добре, именно поради ограниченията, които налага марката, прицелена по рождение в определени тясно сегментирани таргети. Ние имаме широко портфолио от услуги. Хотелът е естествен избор за големи международни събития и семинари, примерите са много – НАТО, Европейската комисия, различни правителствени организации, чужди мисии и много други. Големите спортни събития в София задължително преминават с хотел “Маринела”, който настанява и изхранва спортистите, включително и ФК „Лудогорец“. Заради геополитическата ситуация и терористичните заплахи в Истанбул, глобални компании и други организации избират София, като алтернатива, за редица международни събития.
Бяхме домакин на събитието на Христо Стоичков, като наши гости бяха Паоло Малдини, самият Христо Стоичков и много други. „Sofia Fashion week“ се проведе в нашата мултифункционална зала „ЕФЕ“, която е уникална за София, със своите 1000 кв.м закрита и 1500 кв.м открита изложбена площ. Всички състезатели от тенис турнира, част от ATP, организиран от Garanti Koza Sofia, ще отседнат при нас следващата година, включително и Григор Димитров. Силвестър Сталоун винаги отсяда в нашия президентски апартамент. Посрещнахме наскоро президента на Португалия, катарския посланик, част от кралското семейсто на Саудитска Арабия. Избират ни, защото това място е неповторимо с локацията си, концепцията „град в града“ със своите 10 ресторанта, бара и нощни заведения. И най-вече ние сме хотелът с най-много апартаменти и естествено с най-голям и представителен президентски апартамент, близо 300 квадратни метра. Казано накратко, ако нещо се случва в София, в 90% от случаите сме замесени ние.