На 05 Юли 2017г. (сряда) се проведе обучение на всички Guest Relation Managers, които отговарят за връзка с гостите в морските хотели от Виктория Груп.
Обучението беше за платформа, която подпомага за събирането на оценките и мнението на гостите – Reputize.
Целта на обучението е да има единен стандарт по отношение на комуникацията и връзката с гостите и клиентите на хотелите. През този летен сезон един от фокусите на компанията е повишаване на удовлетвореността на гостите по време на техния престой и разрешаването на възникнали проблеми още в момента на техния престой в хотел. Това е и една от причините да се разчита както на кадри с опит в тази сфера, така и на такива, които говорят по няколко чужди езика. Сред нашите Guest Relations Managers тази година имаме такива, които говорят английски, полски, немски, руски, чешки и турски език – гаранция за това, че гостите ще се почувстват по-комфортно при споделяне на техния опит по време на престоя.
На обучението присъстваха Бойко Манев, Директор “Човешки ресурси” на Виктория Груп, както и всички служители, които отговарят за връзка с клиентите на хотелите Чайка Бийч, Виктория Палас, Роял Касъл, Роял Бей, Атриум, Андалусия и Вилно Селище Елените. Подобни трейнинг срещи за персонала са предвидени и за другите хотели част от Виктория Груп.